ד"ר יוסי מיכאלי

פסיכולוג קליני

לקבוע פגישה

ד"ר יוסי מיכאלי

השכלה וניסיון רפואי

 ד"ר יוסי מיכאלי, דוקטור (PhD) בפסיכולוגיה קלינית, מומחה לטיפול בבני נוער, בוגרים צעירים ומבוגרים בקשת רחבה של קשיים והתמודדויות. ד״ר מיכאלי בעל ניסיון רב בתחום בריאות הנפש והפרט, וכמו כן בעבודתו עם הציבור הדתי והחרדי.  לד״ר מיכאלי ניסיון קליני עשיר ומגוון במסגרות קהילתיות ואשפוזיות של בריאות הנפש, במצבי משבר, דיכאון, הפרעות חרדה, טראומה, OCD, שאלות זהות, קשיים ביחסים בינאישיים, בחירה במסלולי חיים, בעיות התנהגות ועוד. 

ד״ר מיכאלי סיים בהצטיינות יתרה את התכנית ללימודי פסיכולוגיה קלינית באוניברסיטת בר אילן, שם גם השלים את לימודי הדוקטורט בהצטיינות יתרה. הוא זכה לפרסי הצטיינות אוניברסיטאיים, ארציים ובינלאומיים לחוקרים מצטיינים על פרסומים מחקריים בעלי השפעה. כיום הוא ממשיך ללמוד ולהעמיק את הידע הטיפולי במסגרת המרכז האקדמי ללימודי המשך מתקדמים ברפואה, בית הספר לרפואה "סאקלר" באוניברסיטת תל אביב, בתוכנית לפסיכותרפיה פסיכואנליטית קלייניאנית, תוכנית המיועדת למטפלים ותיקים ומנוסים. במקביל לעבודתו הקלינית, ד״ר מיכאלי חוקר ומרצה לפסיכולוגיה ופסיכותרפיה באקדמיה ומחברם של מאמרים רבים וספרות מקצועית בכתבי עת ישראליים ובינלאומיים בתחומי התפתחות ועיצוב האישיות וקשיים רגשיים.  

ד״ר מיכאלי מטפל באוריינטציה פסיכודינמית (פסיכואנליטית), בדגש על התבוננות וחשיבה קלייניאנית, טיפול השם זרקור על החלקים הלא מודעים בנפש כדי להגיע לשורש הקשיים. בנוסף, הוא משלב בטיפול גישות נוספות מתוך תפיסת עולם טיפולית אינטגרטיבית בהתאם לצרכים העולים מן המטופל ושלב הטיפולי בו המטופל נמצא.